• RME FireFace UCX II – interfejs Audio USB

Brak towaru
5700.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 h
Cena przesyłki 11.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomat przedpłata 11.99
Dostępność Brak towaru

Fireface UCX II to ściśle zintegrowane rozwiązanie pro audio w ultrakompaktowym formacie, przeznaczone do nagrań studyjnych i koncertowych. Kontynuuje ono długą tradycję RME w projektowaniu kompaktowych, zaawansowanych interfejsów, mieszczących się w pojedynczych urządzeniach wielkości half-rack, które zwykle były rozłożone na dwa lub trzy 19-calowe panele.

Najbardziej wydajny i przenośny interfejs RME Audio USB

Ten wyjątkowy system audio jest w stanie przesyłać analogowe i cyfrowe dane audio bezpośrednio do komputerów z systemem Windows i Mac. Najnowsza technologia plug and play gwarantuje prostą instalację nawet dla niedoświadczonego użytkownika. Liczne unikatowe funkcje, takie jak dobrze przemyślane okno dialogowe ustawień i zintegrowane rozwiązanie routingu, zapewniają szybką, wygodną i wydajną obsługę Fireface UCX II.

Fireface UCX II posiada dwa przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe w konfiguracji combo XLR na panelu przednim, wraz z dwoma cyfrowo sterowanymi wejściami liniowymi/instrumentalnymi, a także gniazdo słuchawkowe, różne przyciski do regulacji, wyświetlacz i główne pokrętło głośności. Z tyłu znajduje się zestaw dziesięciu analogowych, symetrycznych wejść i wyjść liniowych, we/wy MIDI, we/wy ADAT, AES/EBU i we/wy SPDIF, USB 2.0, jak również włączane we/wy word clock.

Dzięki SteadyClock FS, Fireface UCX II posiada najnowszą technologię zegara i tłumienia zniekształceń jittera firmy RME. SteadyClock FS, oparty na zegarze femtosekundowym, redukuje zniekształcenia jittera podczas konwersji do i z formatu analogowego na wszystkie formaty cyfrowe do najniższego poziomu w historii.

Tryb stand-alone. Pełna funkcjonalność autonomiczna

Kontroluj wszystkie procesy bezpośrednio z panelu przedniego interfejsu. W trybie samodzielnym masz zapewniony wygodny, bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji UCX II. Cztery przyciski i enkoder, czytelny kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości oraz przemyślana struktura menu pozwalają użytkownikowi na szybką zmianę i konfigurację ustawień urządzenia. Dodatkowo pamięć wewnętrzna pozwala na trwałe zapisanie sześciu różnych stanów urządzenia. Dzięki temu Fireface UCX II może pracować w pełni samodzielnie, bez podłączonego komputera. W trybie autonomicznym może przekształcić się w zupełnie inne urządzenia za pomocą prostego kliknięcia przycisku. Ponadto TotalMix FX może być również sterowany poprzez MIDI.

40-kanałów gotowych dla twojego mobilnego systemu nagrywania

DURec jest zintegrowanym cyfrowym rejestratorem wszystkich wejść i wyjść bezpośrednio w pamięci USB za pomocą tylnego portu USB. Umożliwia nagrywanie na pendrive’ach lub dyskach twardych o pojemności do 2 TB. Funkcja nagrywania jest zapewniona przez wewnętrzny procesor DSP, a zatem jest niezależna od podłączonego komputera Windows lub Mac. Ten port USB może być alternatywnie wykorzystany do bezpośredniego podłączenia opcjonalnego pilota zdalnego sterowania RME ARC USB.

Funkcja Direct USB Recording przekształca Fireface UCX II w samodzielny rejestrator terenowy i potężny wielokanałowy odtwarzacz live dla wcześniejszych nagrań, np. dla wirtualnych prób dźwięku. Koncerty, próby zespołów lub spontaniczne jam session mogą być bezpośrednio nagrywane i odtwarzane z nośnika – nawet całkowicie samodzielnie, bez komputera i oprogramowania. Wszystkie kanały wejściowe i wyjściowe mogą być indywidualnie wybierane do nagrywania i odtwarzania.

Potężne aplikacje do miksowania, monitorowania i pomiarów w zestawie

Fireface UCX II wyposażony jest w mikser TotalMix FX DSP oferujący wszechstronne opcje routingu i monitorowania, jak również analizator DIGICheck pozwalający na pomiar i analizę cyfrowego sygnału w obu kierunkach z maksymalną precyzją. TotalMix FX może całkowicie zastąpić zewnętrzny mikser, umożliwiając tworzenie wielu miksów monitorowych bez latencji z wykorzystaniem bloków EQ, Dynamics, Reverb i Delay dla dowolnych wyjść, w tym głównych monitorów i miksów słuchawkowych dla muzyków.

Dodatkowo TotalMix Remote zwiększa moc interfejsu poprzez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Aplikacja jest pilotem zdalnego sterowania dla TotalMix FX, służącym do sterowania sprzętowym mikserem i efektami w interfejsach audio RME. TotalMix Remote odzwierciedla aktualny stan systemu macierzystego na iPadzie i komputerach Windows/Mac – cały stan miksowania, kompletny routing, wszystkie ustawienia efektów, aż po mierniki poziomów i wszystko to w czasie rzeczywistym. Z łatwością można dostosować wszystkie ustawienia miksera i efektów na odległość, poprzez Ethernet i WiFi.

Wyjścia sprzężone stałoprądowo – Sterowanie napięciowe CV/Gate

Większość interfejsów audio jest tradycyjnie projektowana z tak zwanymi „wyjściami sprzężonymi zmiennoprądowo”, gdzie kondensatory są używane do odfiltrowania ekstremalnie niskich częstotliwości.

Częstotliwości te są wprawdzie generalnie uważane za niepożądane w sygnale audio – jako zmniejszające headroom i potencjalnie powodujące uszkodzenia innych urządzeń – ale jednym z przykładów, w którym sprzężenie DC pozostaje pożądane, jest świat syntezatorów modularnych, gdzie statyczne lub wolno poruszające się sygnały są używane do regulacji różnych parametrów takich jak wartości wysokości dźwięku lub LFO.

Wszystkie wyjścia liniowe Fireface UCX II są w pełni sprzężone stałoprądowo, co pozwala na wysyłanie napięć sterujących (CV) lub informacji Gate do syntezatorów modularnych (takich jak popularne formaty Eurorack i Moog/MOTM/Synthesizers) oraz innego sprzętu studyjnego.

Audio bez sterowników

Fireface UCX II pracuje w dwóch różnych trybach: opartym na sterownikach USB2 oraz Class Compliant. Tryb Class Compliant jest standardem, który jest natywnie obsługiwany przez systemy operacyjne takie jak Windows, Mac OSX i dystrybucje Linux. Nie są wymagane żadne dodatkowe sterowniki, urządzenie zostanie bezpośrednio rozpoznane po załadowaniu firmware’u CC. Natywnie dostępne funkcje będą ograniczone w porównaniu do tych, które zapewnia sterownik RME dla UCX II.

TotalMix FX – miksowanie i routing z doskonałymi funkcjami dla studia i pracy na żywo

Od 2001 roku TotalMix dodał nieograniczony routing i miksowanie do interfejsów audio RME. Jego unikalna zdolność do tworzenia tylu niezależnych submiksów, ile jest dostępnych kanałów wyjściowych, uczyniła go najbardziej uniwersalnym i potężnym mikserem w swoim rodzaju.

DigiCheck – tajna broń w pomiarach audio wysokiej rozdzielczości

Interfejsy RME Audio to nie tylko profesjonalny cyfrowy interfejs audio, lecz także wyjątkowe oprogramowanie, które jest dostępne za darmo: DIGICheck, do pomiaru, testowania, mierzenia i analizowania cyfrowych strumieni audio.

RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

Korzystaj ze swojego interfejsu audio RME na komputerach Mac i PC dzięki niezawodnym, stabilnym i regularnie aktualizowanym sterownikom do naszych produktów. A ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest zależne od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.

SteadyClock FS – Zegar cyfrowy klasy referencyjnej

Doskonała wydajność we wszystkich trybach zegara i wysokiej jakości konwersja analogowa, aby usłyszeć swój mix taki, jaki jest, z najmniejszymi zniekształceniami i największą odpornością na jittera.

Sterowniki

Windows 7 / Vista / XP SP2 (32 i 64-bitowe)

Apple Mac OS X 10.5 Intela lub nowszy (technologia Core Audio)

Sterowniki systemu Windows i Mac OS X są całkowicie identyczne pod względem funkcji i funkcjonalności.

Niektóre funkcje w DIGICheck nie są dostępne w wersji na Mac.

Specyfikacja:

AC, Line In 5-8, z tyłu

Stosunek sygnału do szumu (SNR): 111 dB RMS nieważone, 113 dBA

Zakres częstotliwości @ 44,1 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 20,6 kHz

Zakres częstotliwości @ 96 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 45,3 kHz

Zakres częstotliwości @ 192 kHz, -1 dB: -1 dB: 5 Hz – 90 kHz

THD: < -105 dB, < 0,0005 %.

THD+N: < -98 dB, < 0,0012%.

Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu

Separacja kanałów: > 110 dB

Wejście: jack 6,3 mm TRS, elektronicznie symetryzowane

Czułość wejścia przełączna na Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV

Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ Lo Gain: +19 dBu

Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu

Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV

Line In 3-4, front

Dodatkowy stopień wzmocnienia: od 0 do +12 dB

Maksymalny poziom wejściowy, Lo Gain, Gain 0 dB:

Linia +19 dBu, Inst +13 dBu

Maksymalny poziom wejściowy, -10 dBV, Gain 12 dB, Line:

7,5 dBu, Inst: 13,5 dBu

Impedancja wejściowa Inst: 470 kOhm

Wejście Gain Inst: +6 dB

Input mode: Liniowy symetryczny (TRS), liniowy niesymetryczny (TS)

CLIP LED: 0 dBFS

SIG LED: -60 dBFS

Mikrofon/linia 1-2, front

(jako AC Line In 5-8, ale:)

Wejście: Neutrik XLR/TRS Combo jack, elektronicznie symetryzowane

Impedancja wejściowa: XLR 2 kOhm, TRS 8 kOhm symetryczne

Stosunek sygnału do szumu (SNR): 112 dB RMS nieważone, 115 dBA

Low Roll Off: -0,5 dB: 18 Hz, -1 dB: 12 Hz.

Zakres Gain: 0 dB, +10 do +65 dB

Maksymalny poziom wejściowy XLR, Gain 0 dB: +10 dBu

Maksymalny poziom wejściowy XLR, Gain 65 dB: -55 dBu

Maksymalny poziom wejściowy TRS, Gain +0 dB: +21 dBu

Maksymalny poziom wejściowy TRS, Gain +65 dB: -44 dBu

CLIP LED: 0 dBFS

SIG LED: -60 dBFS

CA, Line Out 1-6, z tyłu

Zakres dynamiki (DR): 111 dB, 113 dBA @ 44,1 kHz (unmuted)

Zakres częstotliwości @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 8 Hz – 20,4 kHz

Zakres częstotliwości @ 96 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 45 kHz

Zakres częstotliwości @ 192 kHz, -1 dB: 6 Hz – 90 kHz

THD: -100 dB, < 0,001 %.

THD+N: -96 dB, < 0,0015 %.

Separacja kanałów: > 110 dB

Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu

Wyjście: 6,3 mm Gniazdo TRS, serwo-symetryzowane

Impedancja wyjściowa: 75 omów.

Poziom wyjściowy przełączany: Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV

Poziom wyjściowy 0 dBFS Hi Gain: +19 dBu

Poziom wyjściowy 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu

Poziom wyjściowy 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV

CA – słuchawki, 7/8, front.

Tak jak CA, ale:

Wyjście: jack 6,3 mm TRS, niesymetryczne

Impedancja wyjściowa: 30 Ohm

Word Clock

BNC, przełącznik zakończenia wewnętrznego 75 Ohm

Wymagania systemowe

USB: Komputer z co najmniej Pentium Core 2 Duo CPU (patrz lista Testowanych Systemów z chipsetami USB).

FireWire: Komputer z portem FireWire 400 (1394a) lub FireWire 800 (poprzez kabel adaptera).

Opcjonalnie:

Advanced Remote Control

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie